חפש בבלוג זה

יום שני, 22 ביולי 2013

Webicine – מנוע לחיפוש מידע חברתי רפואי איכותי בווב



סקירה מועילה שכתבה ד"ר יפה אהרוני, מומחית למנועי חיפוש ולמאגרי מידע רפואיים . " הרבה חומר רפואי נמצא היום ברשתות חברתיות. לעתים החומר שנמצא ברשתות אלה חשוב ויכול לסייע הן לחולים והן לרופאים כי הוא בדרך כלל מידע עדכני ודינמי שמושתת לרוב על הניסיון וההתנסות של החולים והרופאים, אבל לעתים הוא יכול להיות גם מידע שגוי , לא מהימן ומטעה. לכן חשוב שהמידע יעבור בקרת איכות". 
ד"ר יפה אהרוני מתארת את היתרונות של מנוע  החיפוש הרפואי  מנוע החיפוש – Webicine .
על פי מה שנכתב באתר, מנוע החיפוש כולל מקורות מידע איכותיים ומהימנים מיישומי ווב 2.0 – בלוגים, קבוצות בפייסבוק, טוויטר וערוצי יוטיוב. המנוע מכסה נכון להיום 5000 מקורות מידע, 140 נושאים ב- 20 שפות. אפשר לעדן את תוצאות השאילתה על פי אשכולות – קטגוריות נושאיות, סוגי מקורות ושפות...

 


  ראה גם : מאגרי מידע קליניים ברפואה

מאגרי המידע הקליניים מציעים לנו מגוון של סוגי מידע : ספרי טקסטבוק, כתבי עת, מילונים רפואיים, תמונות, סרטוני וידאו, שאלות קליניות, כלי דיאגנוזה, הנחיות רפואיות ועוד.
 כל אחד מן המאגרים מציע אפשרות לחיפוש אחד בכל המידע, לצד קריאה מסודרת (ליניארית) לפי ספר, לפי כתב עת, לפי סוג החומר ועוד.

מאגר מידע קליני
מאגר מידע קליני
מאגר מידע קליני
מאגר מידע קליני
מאגר מידע קליני
 

תגובה 1:




  1. We are providing best pharmacy service with free shipping all over USA if you are looking for then you can Buy SOMA 350MG at lowest price.


    Buy SOMA 350MG online


    Buy SOMA 500MG online


    Buy nuvigil 150MG online

    השבמחק

לקט nידעני מס' 18 , 27 למרץ 2024

הלקט המידעני ה-18, כמו קודמיו, נועד להקנות לכם תמונת מצב מעודכנת של תחומי המידענות , ניהול התוכן , מנועי החיפוש והספריות והוא מבוסס על איסוף...