חפש בבלוג זה

יום רביעי, 13 ביוני 2018

קריאת תכנים מקוצרת באינטרנט – המתחרה החדש שלי




כמידען רכשתי במשך שנים מיומנות בתימצות מאמרים וטקסטים והיו גם תקופות בעבר שהתפרנסתי מכך . עכשיו התברר לי כי יש לי מתחרה חדש , לא בהכרח אדם , אלא אלגוריתם .  
אחרי שתתקינו אותו אצלכם בדפדפן כרום בתור תוסף תוכלו לשפוט מי יעיל יותר:  אני או האלגוריתם של ISHORT.
בעזרת אלגוריתם חכם התוסף של ISHORT , פיתוח ישראלי, יודע לתמצת את הטקסט של כל עמוד ב70% .
התוסף מעניק למשתמש אפשרות לקרוא תכנים באינטרנט בצורה מקוצרת לפי 3 דרגות תמצות (70% מהתוכן המלא, 50% ו-30%). התוסף גם מתזמן את זמן הקריאה המשוער של הגולש. למשל, התוסף יודע להגיד לגולש כמה זמן ייקח לו לקרוא את התוכן המקורי, וכמה זמן ייקח לו לקרוא את התכנים המקוצרים כדי שידע מראש כמה זמן הוא עומד להשקיע בקריאת מאמר, אתר חדשות או כל תוכן אחר.

בנוסף, התוסף מעניק למשתמש חווית גלישה אחרת, חדשה ומעוצבת. למשתמש יש אפשרות לבחור כיצד ייראה התוכן אותו הוא קורא – מהם צבעי הרקע האהובים עליו, גודל הפונט האידיאלי מבחינתו, גודל השוליים, סוגי הפונט וכיו"ב.

למעשה, התוסף החדשני שלפניכם יקצר את זמן הקריאה שלכם באופן משמעותי (עד כשעה ביום של חיסכון בזמן גלישה וקריאה) וגם יאפשר לכם לעצב את התכנים לפי הטעם שלכם.

דבר אחרון, על הדרך התוסף הזה גם יחסום עבורכם את כל הפרסומות שקופצות סביבכם כך שתוכלו לקרוא בשקט את המאמר או את החדשות, ללא שום הפרעות או הסחות דעת כלשהם.



תגובה 1:

  1. תודה רבה, מעניין לבודק אותו, למרות שאני מחזיקה בדעה שטרם קם הרובוט או האלגוריתם שיודע לפענח טקסט כמו האדם. חופשת הקיץ שלי מלימודים תהיה הבחינה של התוסף.

    השבמחק

לקט nידעני מס' 18 , 27 למרץ 2024

הלקט המידעני ה-18, כמו קודמיו, נועד להקנות לכם תמונת מצב מעודכנת של תחומי המידענות , ניהול התוכן , מנועי החיפוש והספריות והוא מבוסס על איסוף...