חפש בבלוג זה

יום שני, 26 ביוני 2023

גוגל החלה להשיק את מערכת החיפוש החדשה Perspectives

 


מערכת "פרספקטיבות"  החדשנית של גוגל הופיעה לראשונה כניסוי כקרוסלה בתוצאות החיפוש, אבל בקרוב תניב ממצאים מעניינים כבר  בממשק המשתמש. 

כאשר מערכת איחזור המידע החדשה תופעל לכולם - "בשבועות הקרובים",    תוכלו לראות כמה קטעים מידע שזורים בראש תוצאות החיפוש שלך, במשולב עם חדשות ותמונות וקניות.  כאשר תקליקו  על "פרספקטיבות", תקבלו עדכון שנראה יותר כמו Pinterest מאשר קבוצה טיפוסית של תוצאות Google. הוא יכלול סרטונים מיוטיוב, תגובות מ-Reddit, Stack Overflow ואתרים אחרים שמקורם בקהילה, פוסטים מבלוגים אישיים ודברים אחרים שמערכות הדירוג של גוגל מחשיבות כנקודת המבט האמיתית של בני אדם.

מקור

מקור 2

מקור 3

גוגל משיקה את תכונת החיפוש החדשה – ‘השקפה’ Perspectives 

צבי קצבורג מאת:



גוגל (Google) החלה להשיק באופן מתגלגל בסוף השבוע את תכונת החיפוש החדשה ‘השקפה’ –  Perspectives – עליה הכריזה בכנס המפתחים האחרון שלה. לפי החברה היא משתמשת בבינה מלאכותית יוצרת כדי לבנות סידור ודיוק חדש אל תוך תוצאות החיפוש שלה, ואחד מהם יבוא ליד ביטוי תחת האפשרות הזו, שתופיע לאחר ביצוע חיפוש בקרוסלת האפשרויות בראש העמוד.

לפי גוגלשהודיעה על ההשקה של התכונה החדשה בבלוג הראשי שלה, המטרה היא לרכז תחת התווית ‘השקפה’ – או למעשה מסנן התוצאות – דברים שנכתבו על ידי אנשים ברשתות חברתיות, באתרי תשובות ושאלות ובאתרים עם פורומים ולוחות של דיונים, ובאופן בלעדי.


לא מדובר רק בטקסטים, אלא גם בסרטונים בכל אורך, תמונות וכל מדיה שאנשים העלו לאמצעי המדיה אחריהם עוקבת גוגל וקשורים לנושא החיפוש, ולא יוצגו כאן תוצאות מאתרים. גוגל גם מספרת שלצד זה היא תציג את האנשים ‘שתרמו’ את התוכן כולל תמונות פרופיל, שמות ועוד.

לכן, בזמן שאנו משנים את תהליך החיפוש עם יכולות חדשות המופעלות באמצעות בינה מלאכותית, אנחנו ממשיכים להתמקד במתן תובנות מהירות, ובמקביל מחברים אתכם לאנשים ולנקודות מבט שיעזרו לכם להבין מה הכי טוב בשבילכם. היום, אנו משתפים כמה עדכונים שאנו מבצעים לחיפוש כדי לעזור לכם להגיע בקלות לחוויות האנושיות שהופכות את האינטרנט – והעולם – לכל כך נפלאים”, נכתב בהודעה.

כאמור מדובר בהשקה מתגלגלת ובגוגל מספרים שייקח כמה וכמה שבועות עד שהתכונה החדשה תופיע בחיפושים של כל המשתמשים, במכשירים סלולריים ובגרסאות המחשבים.

מקור וקרדיט




 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השוואה מידענית בין יישומי AI: ג'ימיני של גוגל מול ChatGPT מול Copilot AI

  ההשוואה שערכתי בין היישומים הבאים ChatGPT Vs Gemini Vs Copilot AI נעשתה באופן מעשי לצורך יצירת תוכן באתרי האינטרנט שאני כותב ועורך בהם סק...