חפש בבלוג זה

יום רביעי, 9 בספטמבר 2020

הפורמט החדש של פייסבוק , ספטמבר 2020 – מנקודת מבט מידענית וחווית משתמש

 


חברנו יחד 3 אנשי מקצוע מתחומי המידענות , ניהול התוכן והישומים הדיגיטליים וחוויית משתמש (UX) על מנת לבחון את הגרסה החדשה של פייסבוק.

מאת : עמי סלנט , יובל ווליס , אודי סלנט

לסקירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האם הבינה המלאכותית אכן שינתה את דפוסי החיפוש באינטרנט ?

  מתברר כי למרות ההבטחות וההתלהבות מהבינה המלאכותית שחברת מיקרוסופט הובילה השנה , נתח השוק של   החיפוש באינטרנט לא השתנה משמעותית   .   למ...