חפש בבלוג זה

יום רביעי, 9 בספטמבר 2020

הפורמט החדש של פייסבוק , ספטמבר 2020 – מנקודת מבט מידענית וחווית משתמש

 


חברנו יחד 3 אנשי מקצוע מתחומי המידענות , ניהול התוכן והישומים הדיגיטליים וחוויית משתמש (UX) על מנת לבחון את הגרסה החדשה של פייסבוק.

מאת : עמי סלנט , יובל ווליס , אודי סלנט

לסקירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מחקר חדש מוכיח כי עדיין לא ניתן לוותר על חיפוש במאגרי מידע

  בעוד שמנועי חיפוש מסורתיים פועלים בדרך כלל כתווך ישיר לאיחזור מידע של תוכן  מקצועי ואיכותי אחר,  כלי חיפוש גנרטיביים  מבוססי  בינה מלאכותי...