חפש בבלוג זה

יום רביעי, 9 בספטמבר 2020

הפורמט החדש של פייסבוק , ספטמבר 2020 – מנקודת מבט מידענית וחווית משתמש

 


חברנו יחד 3 אנשי מקצוע מתחומי המידענות , ניהול התוכן והישומים הדיגיטליים וחוויית משתמש (UX) על מנת לבחון את הגרסה החדשה של פייסבוק.

מאת : עמי סלנט , יובל ווליס , אודי סלנט

לסקירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

החשיפה האורגנית ברשתות חברתיות : תמונת מצב 2025

  מאת: עמי סלנט , מידען   מזה כ10 שנים אני עוקב וחוקר את המאפיינים וההתפתחויות של רשתות חברתיות באינטרנט , גם באמצעות כמה וכמה קבוצות פייס...