חפש בבלוג זה

יום חמישי, 30 בספטמבר 2021

ניהול מידע באמצעות NOTION

 


 NOTION  הוא כלי עבודה עבור מאגרי ידע, ניהול משימות, שיתוף מידע, ניהול הערות ועוד. הכלי הוא All Around Tool  עם מגוון רחב של כלי ניהול. Notion יכול לשמש ארגונים וחברות מרוחקות לתיעוד דיונים, ידע ומפגשים, ובין היתר לשימוש אישי עבור ניהול חיי העבודה, הפרטיים ועוד.

מקור

מערכת נויישן (Notion) צוברת פופולאריות עצומה בעולם, והיא נחשבת כעת "הדבר החם" בזירת הפתרונות להתייעלות דיגיטלית (Digital Productivity) – .

נויישן (Notion) יכולה להחליף את גיליון הנתונים (אקסל), את תוכנת הכתיבה (מעבד התמלילים), את מחסן הקבצים (דרופבוקס), את פנקס הרשימות והפתקים (קיפ), את האינטרה-נט ואת מאגר המידע, ובמקרים מסוימים גם את תוכנת היומן. נויישן מציעה את הכל בכלי אחד.

מקור

קרדיט : רונן מאיר

 

איך לעבוד עם נויישן בעברית

 


 Notion " הוא שחקן חדש בתחום ניהול המשימות, צוותים ובאופן כללי איסוף ושיתוף מידע שתופס תאוצה באופן מדהים בקרב הפריקים של ניהול זמנים והתנהלות עצמית. אחד היתרונות של נושן שהוא פשוט סופר גמיש ובאמת יכול להכיל כל תצורה ותצוגה של מידע: החל מלוחות Kanban של משימות, גלריות, ״פתקיות״ ועוד. אם אתם מחפשים פתרון All Around לאיסוף מידע, ארגון וסידור שלו בצורה מאורגנת - ייתכן כי נושן הוא בשבילכם. אני באופן אישי משתמש בנושן על מנת לאגור כל מיני מידע במקום מרוכז ומסודר אחד.

 

מקור וקרדיט :

רום שירי , 2020

 

מחיר: חינם עד שלל תוכניות. מי שלא עובד עם צוות יכול לגמרי להסתדר עם הגרסה החינמית

זמין ל: כל פלטפורמה אפשרית

איפה מורידים  ממש כאן

פרקי הדרכה

How to use notion 💻💡 notion setup tutorial + free template!

 



How to Use Notion: Day One - Medium

 

How to use Notion tables optimally and effectively

 

How to use Notion for blog tasks | Notion for Blogging

  

צילום מסך של היישום אצלי :  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בעיית הירידה בחשיפה בקבוצות פייסבוק וLinkedin, אפריל 2024

  הקבוצות  בפייסבוק , במיוחד , הרגישו ירידה משמעותית בחשיפה בשנה האחרונה חשיפה אורגנית היא כמות הגולשים שנחשפו לפוסט שלך מבלי שהשקעת בכך...