בניגוד לגוגל שהוא אגרגטור (צובר מידע טכנולוגי ממוכן) מתפתחים כיום תפקידים של מידענים אקטיבים המשמשים בתפקיד "אגרגטורים אנושיים". כלומר , אנשים שתפקידם להתעדכן בתוכן ממקורות שונים ומגוונים, להעביר אותו דרך הפילטר שלהם
( שהוא בדרך כלל איכותי יותר ממנוע חיפוש) וזאת על מנת לסנן, למיין ולקשר למקורות המידע המשמעותיים יותר בתחומי תחום
הדעת או הנושא הנחקר.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
האם החיפוש המסורתי במנוע החיפוש של גוגל דועך?
למרות האתגרים: עסקי החיפוש של גוגל פורחים יותר מתמיד מנוע החיפוש של גוגל רשם גידול של 10% בהכנסות ברבעון הראשון • זאת בניגוד לתחזיות המוקד...

-
נוספו וקוטלגו ע"י תגיות (מילות מפתח) עשרות מאמרים וסקירות שהתפרסמו בתחומי מנועי החיפוש ושיטות לארגון מידע דיגיטלי בחודשיים הא...
-
השוואת חיפוש בין יישומי בינה מלאכותית בכמה מדדים גרסה מס' 4 המומחה למנועי חיפוש Eric Enge ערך לאחרונה בדיקה שיטתית בין יישומי ה...
-
התנסות בישום הבינה המלאכותית Gemini של גוגל בהשוואה ל- Copilot מבית מיקרוסופט הנסיין : עמי סלנט , מידען מועדי ההתנסות : ...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה