ריבוי מקורות המידע
מרשתות חברתיות כגון טוויטר, פייסבוק , טאמבלר ואחרים הביא להתפתחות מנוע חיפוש
ייעודיים לחיפוש בהם . אחד ממנועי החיפוש הייעודיים האלו הוא Social Searcher
, שמחפש בו-זמנית בכמה וכמה רשתות חברתיות ומציג את הממצאים באופן מקביל בלוח
תצוגה מאוחד.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
Elicit: בינה מלאכותית בחיפוש מאמרים אקדמיים, התנסות ומסקנות
רקע איתור מאמרים ממוקדים ומהימנים ברשת הופך בשנים האחרונות למאתגר הן בשל שפע המאמרים והן בשל ריבוי מנועי החיפוש. התקדמות ...
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiW3H3P24E4q3ddPlh1S2bxYEK7FU0WjExD8WtkCUgb2zL1yYzYGaMRS0I8RJBuVQifMhEvKM6zsUqvRgYAilwkYCQbjw51_pTWoiAQkmFvcb_zTA_CCXAaXAnAc12sqEMAOsbqg6uYO7qnfbrHb5KvzXR_f2QmVepKheNZGRJwHfqraQqKkFiACTZu_Em/w640-h364/elicit%20444%20start.jpg)
-
מאת: עמי סלנט , מידען חלק א' : רקע ושיטות עבודה 50% מהידיעות העיתונאיות כוללות שגיאות - זה היה הממצא הבולט במחקרו המכונן של...
-
התפרסמה גרסה מס' 6 : ההבדלים בין הדור הראשון של בינה מלאכותית לדור השני האתגרים והבעיות בגרסה מס' 6 נוסף פרק חדש על הבדלים בין...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה