ריבוי מקורות המידע
מרשתות חברתיות כגון טוויטר, פייסבוק , טאמבלר ואחרים הביא להתפתחות מנוע חיפוש
ייעודיים לחיפוש בהם . אחד ממנועי החיפוש הייעודיים האלו הוא Social Searcher
, שמחפש בו-זמנית בכמה וכמה רשתות חברתיות ומציג את הממצאים באופן מקביל בלוח
תצוגה מאוחד.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
המאפיינים של חיפוש חדשני מסוג AI MODE במנוע החיפוש של גוגל: התנסות בישראל
תוכן העניינים רקע איך נכנסים למצב MODE AI מאפייני חיפוש AI MODE בגוגל כיצד מנוע גוגל בוחר ומשבץ קישורים בתשובות AI MODE...

-
סקירת ספר חדש : אמיר פליישמן , לנצח דרך הרשת : איתור מתוחכם של מידע עסקי באינטרנט ליצירת יתרונות תחרותיים , הוצאת סגול, 2022 קרא ...
-
נוספו וקוטלגו ע"י תגיות (מילות מפתח) עשרות מאמרים וסקירות שהתפרסמו בתחומי מנועי החיפוש ושיטות לארגון מידע דיגיטלי בחודשיים הא...
-
מומחי עיתון "וולט סטריט ג'ורנל" ( WSJ ) החליטו לבדוק את הסוגייה הזו על מספר נושאים שונים. חלק מקצועיים כמו תחום הפיננסים,...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה