ריבוי מקורות המידע
מרשתות חברתיות כגון טוויטר, פייסבוק , טאמבלר ואחרים הביא להתפתחות מנוע חיפוש
ייעודיים לחיפוש בהם . אחד ממנועי החיפוש הייעודיים האלו הוא Social Searcher
, שמחפש בו-זמנית בכמה וכמה רשתות חברתיות ומציג את הממצאים באופן מקביל בלוח
תצוגה מאוחד.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
טקטיקה מהירה למקצוענים: שליטה באורך ועומק התשובות של ChatGPT-5
מאת : Eddie Laventman רוב המשתמשים מתלוננים שהתשובות של ChatGPT “ או קצרות מדי או חופרות מדי”. הטעות היא לחשוב שזה אקראי. אם אתם ע...

-
סקירת ספר חדש : אמיר פליישמן , לנצח דרך הרשת : איתור מתוחכם של מידע עסקי באינטרנט ליצירת יתרונות תחרותיים , הוצאת סגול, 2022 קרא ...
-
נוספו וקוטלגו ע"י תגיות (מילות מפתח) עשרות מאמרים וסקירות שהתפרסמו בתחומי מנועי החיפוש ושיטות לארגון מידע דיגיטלי בחודשיים הא...
-
תחקיר על סמך התנסות מעודכנת : עמי סלנט , מידען , איש חינוך וחוקר (יולי 2025) . התנסות רציפה בין ספטמבר 2024 ליולי 2025 .. חלק א' ...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה