חפש בבלוג זה

יום שלישי, 22 במרץ 2016

מדוע עדיף לחפש חומרים ויזואליים באמצעות מנוע החיפוש BING ?




משורה של ניסויים שערכנו במהלך השנה האחרונה בחיפוש תמונות , התברר בוודאות כי תוצאות החיפוש של חומרים ויזואליים במנוע החיפוש BING  טובות לאין ערוך מאשר תוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל .

היקף התמונות במנוע החיפוש BING  מגוון ועשיר יותר בהשוואה לגוגל וגם הפריסה שלהם בתוצאות החיפוש נוחה יותר . ניתן בקלות רבה יותר לראות את סוג רשיון זכויות היוצרים וניתן לסנן בקלות יותר את סוגי הקבצים ופריסתם.

המומחה למנועי חיפוש בארי שוורץ סבור כי העדיפות של "בינג" נובעת מאלגוריתם משופר יותר היודע  לפענח טוב יותר את סוגי התמונות וגם מהרגישות הגבוהה יותר של "בינג" לתמונות המופיעות ברשתות חברתיות ( הם יודעים לקלוט ולפענח טוב יותר סיגנלים ויזואליים מרשתות חברתיות כגון פייסבוק או טוויטר).  

האלגוריתם של BING יודע לפענח יותר הקשרים תימטיים של התמונה או החומר הויזואלי (Thematic Intent Focus  ) .



המרפסת של עמי סלנט: תמונת הידע המידעני: חיפוש ואיתור תמונות ...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בעיית הירידה בחשיפה בקבוצות פייסבוק וLinkedin, אפריל 2024

  הקבוצות  בפייסבוק , במיוחד , הרגישו ירידה משמעותית בחשיפה בשנה האחרונה חשיפה אורגנית היא כמות הגולשים שנחשפו לפוסט שלך מבלי שהשקעת בכך...