האלגוריתמים מסננים את
המידע המוצג
בהתאם למידע שנאסף בעבר על הגולש (מקומו הגאוגרפי, התנהגותו בעבר ברשת האינטרנט והיסטוריית
חיפושים). באופן זה אתר האינטרנט מציג
לגולש רק את אותו מידע אשר קיים סיכוי גבוה כי יעורר עניין בהתבסס על העדפות הגולש
בעבר.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
טקטיקה מהירה למקצוענים: שליטה באורך ועומק התשובות של ChatGPT-5
מאת : Eddie Laventman רוב המשתמשים מתלוננים שהתשובות של ChatGPT “ או קצרות מדי או חופרות מדי”. הטעות היא לחשוב שזה אקראי. אם אתם ע...

-
סקירת ספר חדש : אמיר פליישמן , לנצח דרך הרשת : איתור מתוחכם של מידע עסקי באינטרנט ליצירת יתרונות תחרותיים , הוצאת סגול, 2022 קרא ...
-
נוספו וקוטלגו ע"י תגיות (מילות מפתח) עשרות מאמרים וסקירות שהתפרסמו בתחומי מנועי החיפוש ושיטות לארגון מידע דיגיטלי בחודשיים הא...
-
תחקיר על סמך התנסות מעודכנת : עמי סלנט , מידען , איש חינוך וחוקר (יולי 2025) . התנסות רציפה בין ספטמבר 2024 ליולי 2025 .. חלק א' ...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה