האלגוריתמים מסננים את
המידע המוצג
בהתאם למידע שנאסף בעבר על הגולש (מקומו הגאוגרפי, התנהגותו בעבר ברשת האינטרנט והיסטוריית
חיפושים). באופן זה אתר האינטרנט מציג
לגולש רק את אותו מידע אשר קיים סיכוי גבוה כי יעורר עניין בהתבסס על העדפות הגולש
בעבר.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
Elicit: בינה מלאכותית בחיפוש מאמרים אקדמיים, התנסות ומסקנות
רקע איתור מאמרים ממוקדים ומהימנים ברשת הופך בשנים האחרונות למאתגר הן בשל שפע המאמרים והן בשל ריבוי מנועי החיפוש. התקדמות ...
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiW3H3P24E4q3ddPlh1S2bxYEK7FU0WjExD8WtkCUgb2zL1yYzYGaMRS0I8RJBuVQifMhEvKM6zsUqvRgYAilwkYCQbjw51_pTWoiAQkmFvcb_zTA_CCXAaXAnAc12sqEMAOsbqg6uYO7qnfbrHb5KvzXR_f2QmVepKheNZGRJwHfqraQqKkFiACTZu_Em/w640-h364/elicit%20444%20start.jpg)
-
מאת: עמי סלנט , מידען חלק א' : רקע ושיטות עבודה 50% מהידיעות העיתונאיות כוללות שגיאות - זה היה הממצא הבולט במחקרו המכונן של...
-
התפרסמה גרסה מס' 6 : ההבדלים בין הדור הראשון של בינה מלאכותית לדור השני האתגרים והבעיות בגרסה מס' 6 נוסף פרק חדש על הבדלים בין...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה