האלגוריתמים מסננים את
המידע המוצג
בהתאם למידע שנאסף בעבר על הגולש (מקומו הגאוגרפי, התנהגותו בעבר ברשת האינטרנט והיסטוריית
חיפושים). באופן זה אתר האינטרנט מציג
לגולש רק את אותו מידע אשר קיים סיכוי גבוה כי יעורר עניין בהתבסס על העדפות הגולש
בעבר.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
האם הבינה המלאכותית אכן שינתה את דפוסי החיפוש באינטרנט ?
מתברר כי למרות ההבטחות וההתלהבות מהבינה המלאכותית שחברת מיקרוסופט הובילה השנה , נתח השוק של החיפוש באינטרנט לא השתנה משמעותית . למ...

-
למד , חקר וערך : עמי סלנט , מידען רקע ומבוא סינתזה בין מקורות מידע שונים צ'אטבוט הוא תוכנת מחשב המדמה שיחה אנושית. זאת יכולה...
-
סקירה יעילה של אתר Search Engine Journa מחודש יולי 2018 מונה את מאגרי התמונות הבילאומיים המובילים מהם ניתן לרכוש צילומים בתשלום . ...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה