יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

כלים מתוקשבים לניהול מידע אישי : Google keep תמונת מצב 2016


 
יותר משנתיים אחרי שגוגל הכריזו על היישום לניהול מידע Google keep  הוא הולך ומשתפר מחודש לחודש.

Google keep  הופך במהירות להיות מסד רשימות מבוסס ענן, שנועד לאפשר למשתמשים לרשום הערות, תזכורות ומחשבות בצורה זמינה ונוחה, בדומה לשירות אחר – Evernote – שהאפליקציה שלו נחשבת לבולטת בתחום.

ב-Keep ניתן לא רק לרשום הערות, אלא גם לבנות רשימת "צ'ק ליסט", לכלול תמונות, לבצע מעקב על משימות ולהקליט הודעות קוליות. כל המידע נשמר ב-Google Drive, שירות הענן של גוגל, ומסונכרן לכל המכשירים הניידים של המשתמש.

השיפורים העיקרים בחודש האחרון ב Google keep הם אפשרויות ניהול התצוגה של תגיות הנושא ( מילות מפתח) . ניתן עתה להציג בצורה אינטואיטיבית יותר את תגיות-הנושא מצד ימין במקביל לכל כרטיסיות המידע  שצברתם. בצורה כזו נוח יותר לדלות במהירות את כרטיסי המידע או התזכורת לפי נושא ( הקליקו על תפריט ראשי בגוגל KEEP(





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה