חפש בבלוג זה

יום שני, 18 בדצמבר 2017

שיפורים משמעותיים במנוע החיפוש BING של מיקרוספט



אני משתמש לא מעט במנוע החיפוש של BING בעיקר בחיפוש תמונות ולכן שמחתי על ההכרזה החדשה השבוע של מיקרוסופט כי צוותי הפיתוח שלה שיפרו את מנוע החיפוש BING באמצעות יכולות AI .
"מיקרוסופוט (Microsoft) הודיעה לפני כמה ימים (14 בדצמבר 2017)  כי שדרגה את יכולותיו של מנוע החיפוש שלה Bing (בינג) בשורה של שיפורים מבוססי בינה מלאכותית. לפי החברה המנוע יוכל כעת לזהות טוב יותר אובייקטים, לקרוא טקסטים מתמונות, לפענח בצורה טובה יותר את כוונת המשתמש ולהציע בפניו תמונה מלאה יותר.
כך למשל, תוצאות החיפוש שיופיעו במנוע יכילו מגוון רחב יותר של מקורות עם נקודות מבט שונות, שיישאבו ממקורות חדשותיים שאושרו על ידי מיקרוסופט על מנת להראות צדדים שונים לסיפור/ידיעה – החל מהצגת יתרונות וחסרונות ועד הצגת דעות בעד ונגד, גם בנושאים פוליטיים.
מדובר במעין הרחבה לתכונה שהוסיפה מיקרוסופט בספטמבר האחרון שמסמנת ידיעות שנבדקו והוכחו כאמינות כדי לצמצם חדשות מזויפות.
כמו כן הכריזה מיקרוסופט על שיתוף פעולה עם האתר Reddit במסגרתו bing יציף מידע משרשורים של האתר היישר אל תוצאות החיפוש. כדי לעשות זאת תשתמש החברה באלגוריתמים שמסוגלים לקרוא את קהילות האתר ולנתח את הטקסטים שמזינים המשתמשים, כולל שאלות ותשובות על ידוענים, עצות טכניות וכן הלאה.
מנוע חיפוש התמונות המעודכן כבר זמין כעת, בעוד שאר התכונות יהיו זמינות במהלך החודש הקרוב."
מקורות המידע



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בעיית הירידה בחשיפה בקבוצות פייסבוק וLinkedin, אפריל 2024

  הקבוצות  בפייסבוק , במיוחד , הרגישו ירידה משמעותית בחשיפה בשנה האחרונה חשיפה אורגנית היא כמות הגולשים שנחשפו לפוסט שלך מבלי שהשקעת בכך...