חפש בבלוג זה

יום שלישי, 19 באוקטובר 2021

רשתות חברתיות באינטרנט , תמונת מצב 2021 : האם הן עדיין יעילות ? גרסה מס' 8 , אוקטובר 2021

 



 
עודכנה הסקירה האינטגרטיבית הנ"ל , גרסה מס' 8 , 19 באוקטובר 2021

מה חדש בסקירה ?

קהילות טוויטר , אנחנו כבר משתמשים בקבוצות פייסבוק ולינקדאין, במה זה שונה?

 

הנחת המוצא של קהילות טוויטר המתוכננות היא לאחד אנשים לגבי זרמי שיחות ומידע מקצועי שכבר מתרחשים. מה שאומר שקהילות וזרמים של  אנשי מקצוע ניתנים לזיהוי תחת האשטאגים רלוונטיים בטוויטר . בשימוש נכון, קהילות טוויטר עשויות להיות אינטגרליות לגילוי חברים מקצועים  חדשים ברשת ולהפגין סמכות מקצועית ודעה בנושאי עניין שמעניינים אותך .

טוויטר מנסה כעת את התכונות החדשות של קהילות טוויטר בכמה מדינות תחילה  לפני שהיישום ייכנס לתוקף בכל טוויטר  ברחבי העולם .

טוויטר מבטיחה שילוב של נושאים מתויגים עם אינטראקציה קבוצתית סגורה, יישום ממוקד דיון הפתוח לדעות ולידע בסביבת מומחים. ואנשי מקצוע ,  זה עשוי להיות בעל ערך רב עבור מגזר החברות/תאגידים ככלי לאחד אנשי מקצוע במרחב 'בטוח' לחלוק דעות וידע מקצועי ולספק תובנות  לגבי האופן בו החברים רואים את  ענפי התעשייה והעולם המקצועי  אליו הם שייכים ובכך לתרום לידע המקצועי של חברי הקבוצה .

אנשי הפיתוח של טוויטר משפרים עם כיוונון נכון  את האלגוריתם החדש לקהילות  טוויטר על מנת שיוכל להפיץ את המידע בקבוצה לכל חבר קבוצה בהתאם לפרופיל המקצועי שלו .  

 

לסקירה המלאה באתר "ידע וסקרנות דיגיטלית "


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בעיית הירידה בחשיפה בקבוצות פייסבוק וLinkedin, אפריל 2024

  הקבוצות  בפייסבוק , במיוחד , הרגישו ירידה משמעותית בחשיפה בשנה האחרונה חשיפה אורגנית היא כמות הגולשים שנחשפו לפוסט שלך מבלי שהשקעת בכך...