האלגוריתמים מסננים את
המידע המוצג
בהתאם למידע שנאסף בעבר על הגולש (מקומו הגאוגרפי, התנהגותו בעבר ברשת האינטרנט והיסטוריית
חיפושים). באופן זה אתר האינטרנט מציג
לגולש רק את אותו מידע אשר קיים סיכוי גבוה כי יעורר עניין בהתבסס על העדפות הגולש
בעבר.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
הפיצ'ר של AI Overviews -סקירות AI בגוגל הולך ומשתפר
הנסיין : עמי סלנט , מידען בשבוע האחרון, לא מעט מהחיפושים שלי בגוגל התבססו על פיצ'ר סקירות AI החדש יחסית וראיתי שיפורים מיו...

-
השוואת חיפוש בין יישומי בינה מלאכותית בכמה מדדים גרסה מס' 4 המומחה למנועי חיפוש Eric Enge ערך לאחרונה בדיקה שיטתית בין יישומי ה...
-
התרחבות משמעותית של ספריית הספרים הדיגיטליים להשאלה של אמזון היקף הכותרים של הספרים הדיגיטליים בתכנית Kindle Unlimited באמזון ה...
-
התנסות בישום הבינה המלאכותית Gemini של גוגל בהשוואה ל- Copilot מבית מיקרוסופט הנסיין : עמי סלנט , מידען מועדי ההתנסות : ...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה