מאת: Anidor
Hakak
מחקר מקיף זה מציג לראשונה נתונים עדכניים ומפורטים על חלוקת נתחי השוק בין הפלטפורמות השונות, תוך ניתוח מעמיק של התפלגות החיפושים לפי כוונת המשתמש – בין אם מדובר בחיפוש מידע, כוונות רכישה, תוכן בידורי או פתרון בעיות.
הממצאים המפתיעים חושפים שינויים מהותיים בהרגלי החיפוש
הגלובליים ומציבים אתגרים משמעותיים בפני עסקים, משווקים ואנשי תוכן בעידן החדש של
הבינה המלאכותית.
לקחתי כמה מחקרים עדכניים, עשיתי ניתוח מעמיק ויש כאן כמה
תובנות שכדאי לכם להכיר:
למאמר המעולה של אנידור חקק , המומחה המוביל בישראל לחיפוש מידע
https://www.hayde.co.il/search-market-share/
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה