האלגוריתמים מסננים את
המידע המוצג
בהתאם למידע שנאסף בעבר על הגולש (מקומו הגאוגרפי, התנהגותו בעבר ברשת האינטרנט והיסטוריית
חיפושים). באופן זה אתר האינטרנט מציג
לגולש רק את אותו מידע אשר קיים סיכוי גבוה כי יעורר עניין בהתבסס על העדפות הגולש
בעבר.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
המאפיינים של חיפוש חדשני מסוג AI MODE במנוע החיפוש של גוגל: התנסות בישראל
תוכן העניינים רקע איך נכנסים למצב MODE AI מאפייני חיפוש AI MODE בגוגל כיצד מנוע גוגל בוחר ומשבץ קישורים בתשובות AI MODE...

-
סקירת ספר חדש : אמיר פליישמן , לנצח דרך הרשת : איתור מתוחכם של מידע עסקי באינטרנט ליצירת יתרונות תחרותיים , הוצאת סגול, 2022 קרא ...
-
נוספו וקוטלגו ע"י תגיות (מילות מפתח) עשרות מאמרים וסקירות שהתפרסמו בתחומי מנועי החיפוש ושיטות לארגון מידע דיגיטלי בחודשיים הא...
-
מומחי עיתון "וולט סטריט ג'ורנל" ( WSJ ) החליטו לבדוק את הסוגייה הזו על מספר נושאים שונים. חלק מקצועיים כמו תחום הפיננסים,...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה