האלגוריתמים מסננים את
המידע המוצג
בהתאם למידע שנאסף בעבר על הגולש (מקומו הגאוגרפי, התנהגותו בעבר ברשת האינטרנט והיסטוריית
חיפושים). באופן זה אתר האינטרנט מציג
לגולש רק את אותו מידע אשר קיים סיכוי גבוה כי יעורר עניין בהתבסס על העדפות הגולש
בעבר.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
מאיפה CHATGPT שואב את המידע ?
מאת: נדן פלדמן , מגזין דה-מרקר החודשי, אוקטובר 2025 לפי הערכות , CHATGPT מחזיק כיום בנתח שוק של יותר מ80% לעומת ג'ימיני ...
-
סקירת ספר חדש : אמיר פליישמן , לנצח דרך הרשת : איתור מתוחכם של מידע עסקי באינטרנט ליצירת יתרונות תחרותיים , הוצאת סגול, 2022 קרא ...
-
נוספו וקוטלגו ע"י תגיות (מילות מפתח) עשרות מאמרים וסקירות שהתפרסמו בתחומי מנועי החיפוש ושיטות לארגון מידע דיגיטלי בחודשיים הא...
-
תחקיר על סמך התנסות מעודכנת : עמי סלנט , מידען , איש חינוך וחוקר (יולי 2025) . התנסות רציפה בין ספטמבר 2024 ליולי 2025 .. חלק א' ...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה