האלגוריתמים מסננים את
המידע המוצג
בהתאם למידע שנאסף בעבר על הגולש (מקומו הגאוגרפי, התנהגותו בעבר ברשת האינטרנט והיסטוריית
חיפושים). באופן זה אתר האינטרנט מציג
לגולש רק את אותו מידע אשר קיים סיכוי גבוה כי יעורר עניין בהתבסס על העדפות הגולש
בעבר.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
השינוי המפתיע של רשת לינקדאין כערוץ תוכן
תחקיר ועריכה : עמי סלנט , מידען כבר כמה שנים אני חוקר את התפתחות הרשתות החברתיות בארץ ובעולם , ולאחרונה חקרתי יותר לעומק את רשת Linkedin...

-
השוואת חיפוש בין יישומי בינה מלאכותית בכמה מדדים גרסה מס' 4 המומחה למנועי חיפוש Eric Enge ערך לאחרונה בדיקה שיטתית בין יישומי ה...
-
התנסות בישום הבינה המלאכותית Gemini של גוגל בהשוואה ל- Copilot מבית מיקרוסופט הנסיין : עמי סלנט , מידען מועדי ההתנסות : ...
-
הלקט המידעני ה-16, כמו קודמיו, נועד להקנות לכם תמונת מצב מעודכנת של תחומי המידענות , ניהול התוכן , מנועי החיפוש והספריות והוא מבוסס על איסוף...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה