חפש בבלוג זה

יום שישי, 18 במאי 2018

SUMMURAI- פלפטפורמה ליצירה ולהנגשה של סיכומי תכנים Online


 בסיום כינוס מידע 2018 העניקה חברה טלדן מערכות מידע את פרס פינקלר למידע עבור חדשנות וערך מוסף לשירותי המידע בישראל למר טל פלורנטין ולפלטפורמת התימצות המקוון  Summurai  שפיתח .  

  

בכל שבוע מתפרסמים בעולם 100,000 מאמרים חדשים ומיליון פוסטים בבלוגים , ונניח שיש 3-4 מאמרים מעניינים באנגלית שחשובים לכם לדעת , אבל אין לכם זמן לקרוא אותם . 

הבנת טקסטים ארוכים דורשת השקעה רבה והתוצאה היא שאנו , כאנשי מקצוע, ממעטים לקרוא ספרות מקצועית.

נוכח אילוצים אלו יש ערך רב במידע מתומצת היטב.



כאן בא לעזרתכם טל פלורנטין ופלטפורמת Summurai שהוא יזם ופיתח.  

המטרה של הפלטפורמה החדשנית היא להנגיש תוכן בצורה הטובה ביותר לצריכה ולהבנה של אנשי מקצוע .

שירות מידע זה מבוסס על תוסף שמותקן בדפדפן, באמצעותו, בכל פעם שנתקלים במאמר שרוצים לדעת מה כתוב בו, לוחצים על הכפתור ושולחים אותו לפלטפורמת Summurai לסיכום.

צוות הפלפטפורמה קורא את המאמר הארוך ומסכם אותו היטב ב300-400 מילים.

הייחודיות של הפלפטפורמה (בתשלום) שמקבלים בנוסף לסיכום המאמר גם קובץ קול (Playlist) שבו קריין מקריא באנגלית את הסיכום בצורה ברורה) . כך תוכלו לשמוע את סיכום המאמר במהלך הנסיעה במכונית או במהלך ההליכה היומית שלכם.

סיכום גם של הרצאות בכנסים המובילים בעולם


במסגרת פלטפורמת Summurai  ניתן לקבל גם סיכומים  מכנסים מובילים בעולם

זהו השירות הראשון והיחיד בעולם שמביא עד אליכם גם את סיכום ההרצאות של הכנסים המובילים בעולם, לפלייליסט ממוקד, קצר ונוח, שאפשר לצרוך בקריאה+שמיעה..

מתוך הראיון עם טל פלורנטין היוזם והמפתח של Summurai :

"השאלה הראשונה שתמיד מתעוררת היא – "איך האלגוריתם שלכם מסכם?" התשובה פשוטה – הוא לא. אין אלגוריתם. השירות מבוסס כולו על בני אדם. הסיכום מבוצע מאחורי הקלעים על ידי סטודנטים אמריקאיים, וההקראה – על ידי קריינים מקצוענים. המערכת מנהלת שני 'מרקטפלייסים' של ספקי שירות, המספקים מענה לצורך, באמצעות ממשקי משתמש ייחודיים שנבנו עבורם.

מי קהל היעד הישיר של המוצר?

"התשובה המהירה היא "כולם", אבל כמי שעוסק בחוויית משתמש, אני הראשון שיצהיר שאסור לענות תשובה כזו. הקהל המפוקס יותר הוא אנשי מקצוע מקצוענים בתחומם, שצריכים להיות מעודכנים ושיש לשעה שלהם ערך מוגדר ומשמעותי. יזמים, יועצים, מנהלים, מעצבים, מרצים ועוד. לכל אלו – הצורך להישאר מעודכנים הוא מרכיב קריטי בעבודתם, ומאחר ולכל זמן מבוזבז יש מחיר, כלי עזר כזה,  ממשפחת כלי שיפור הפרודוקטיביות, הוא בעל ערך אדיר עבורם. "

Summurai
 נולד מתוך חוסר היכולת שלי להתמודד עם עומס המידע של המאה הזו

כאיש חוויית משתמש, אני נדרש לדעת הכל בקשת מאד רחבה של עולמות תוכן – טכנולוגיה, חדשנות, יזמות, עיצוב, כתיבה שיווקית, מודלים עסקיים, שוק הסטארטאפים, ועוד ועוד.

לאורך הדרך, נתקלתי בפלטפורמות Crowd Sourcing והתחלתי להיעזר בכוח עבודה משלים למשימות מיוחדות.

מתוך ההתמודדות עם העומס, ניסיתי את מזלי ונעזרתי במישל מהפיליפינים. המודל היה פשוט.  בכל פעם שנתקלתי במאמר שלא היה דחוף, אבל רציתי לדעת מה כתוב בו, שמתי קישור שלו בגוגל דוק וביקשתי ממישל לסכם את המאמר ולשלוח לי את הסיכום במייל.

כשהתחלתי לקבל את הסיכומים – ולא עמדתי בעומס שלהם גם, שמתי אותם בתיקיה בשם "סיכומים שצריך לקרוא"…. מתוך ההבנה שיש כוח עזר שיוכל לעזור לי, שכרתי את שירותיו של קריין אמריקאי. ביקשתי ממישל לשלוח אליו את הסיכומים, במקום אלי, וממנו – שישלח לי את הקובץ הקולי כMp3. 

כשהתחלתי לקבל את קבצי ה-MP3  ולשמוע אותם היתה תחושה אדירה של סיפוק. זה פשוט עבד.


  

תגובה 1:

לקט nידעני מס' 18 , 27 למרץ 2024

הלקט המידעני ה-18, כמו קודמיו, נועד להקנות לכם תמונת מצב מעודכנת של תחומי המידענות , ניהול התוכן , מנועי החיפוש והספריות והוא מבוסס על איסוף...