חפש בבלוג זה

יום חמישי, 11 באוגוסט 2022

רשתות חברתיות והמלצות תוכן

 

פייסבוק ואינסטגרם מאבדות יותר מהאופי הוותיק ומה-DNA המוכר והאהוב שלהן, כדי להתחרות בטיקטוק. צוקרברג אמר באפריל שהחברה תשתמש בבינה מלאכותית כדי להמליץ על תוכן למשתמשים, במקום להציג תוכן מחשבונות שכבר עוקבים אחריהם. זה מחקה את אחד המאפיינים המוכרים של טיקטוק, ומהווה תחרות קשה לפייסבוק ( מקור).

היתרון של טוויטר ואינסטגרם הוא שאתה יכול להירשם לקבלת עדכונים על פי נושאי ותחומי עניין  ( וגם מילות מפתח/ תגיות נושא ) והם גם לא מציפים אותך . כלומר , אחת לשבוע , אתה מקבל בטוויטר או באינסטגרם ( וגם בטמבלר)  כמה  וכמה עדכונים במשורה  על פי נושאים , ללא קשר לרשימת החברים או העוקבים . יעיל מאד ומועיל מאד .  כך לדוגמא,  נראת רשימת הנושאים לעדכונים שלי בטוויטר :



 

וכך לדוגמא , נושא למעקב שלי באינסטגרם :



 לסיכום , אם אתם מעוניינים בעדכונים מקצועיים מועילים עדיף להיות בטוויטר .  אם האינטראקציה החברתית חשובה לכם עדיף להישאר בפייסבוק.  ואפשר גם לההות מ2 העולמות,  כמוני .

 

פרקי הדרכה

How to navigate the confusing world of Twitter Topics

How to Follow Topics on Twitter - A Complete Guide for 

 

Twitter trending topics: How they work and how to use them

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בעיית הירידה בחשיפה בקבוצות פייסבוק וLinkedin, אפריל 2024

  הקבוצות  בפייסבוק , במיוחד , הרגישו ירידה משמעותית בחשיפה בשנה האחרונה חשיפה אורגנית היא כמות הגולשים שנחשפו לפוסט שלך מבלי שהשקעת בכך...