חפש בבלוג זה

יום ראשון, 6 בנובמבר 2022

רשתות חברתיות : תמונת מצב , נובמבר 2022 : WhatsApp

 



בסקירה :

·       כלי חדש בשם וואטסאפ קהילות WhatsApp communities

·       כלי סקרים חדש שנקרא Polls

·       וואטסאפ עסקי: מדריך

  

ואטסאפ השיקה כלי חדש בשם וואטסאפ קהילות. מעכשיו, כולנו יכולים לחבר מספר קבוצות בוואטסאפ בדרך שאנחנו רוצים. סביר להניח כי רובנו נמצאים בוואטסאפ במגוון קבוצות בעלי חפיפה גבוהה בין חברי הקבוצה לקבוצות אחרות, ועקב כך נקלעים ל"מבול הודעות" יומיומי שלא מאפשר לנו לקרוא את כולן.

 חוץ מהקהילות – הנה מספר שיפורים נוספים לקבוצות

וואטסאפ משיקה כלי סקרים חדש שנקרא Polls כשמו כן הוא, ניתן ליצור בעזרתו סקרים בתוך קבוצות וכך לקבל החלטה לגבי דבר מסוים (למשל: למתי הכי נוח לכולם לקבוע מפגש?) בצורה כיפית, יעילה וכזו שלא מפריעה לשאר חברי הקבוצה ומייצרת ספאם בלי סיבה מוצדקת.

מקור


WhatsApp communities

 קהילות בהן שכונות, הורים בבתי ספר ומקומות עבודה יוכלו לקחת חלק במספר קבוצות שירוכזו תחת מטריה אחת על מנת לארגן את קבוצות הצ'אטים בווטסאפ. 

כדי להתחיל בבניית קהילה יש ללחוץ על הטאב New communities (כפתור למעלה ליד הצ'אטים למשתמשי אנדרואיד ולמטה עבור משתמשי iOs  )

 אחר לחיצה על כפתור זה ניתן יהיה להתחיל בבניית הקהילה מאפס, או לחלופין, על ידי הוספת קבוצות קיימות. ברגע שנימצא בתוך קהילה, ניתן בקלות לעבור בין קבוצות זמינות כדי לקבל את האינפורמציה שאנו צריכים, מתי שאנחנו צריכים,  בעוד מנהלי קהילות יוכלו לשלוח עדכונים חשובים לכלל הקהילה.

השקת WhatsApp communities היא קפיצת מדרגה בכל הנוגע לאופן בו ארגונים מתקשרים, תוך שמירה על רמת פרטיות ואבטחה שלא ניתן למצוא באף מקום אחר (הצפנת שיחות מקצה לקצה). בנוסף, ווטסאפ מציגה מספר שיפורים לאופן בו קבוצות יעבדו – בין אם הן חלק מקהילה ובין אם לאו בהם:

כמו כן, נרשמה השקת Polls – כלי כייפי ואפקטיבי ​ליצירת סקרים בתוך קבוצות, שיעזור לכם בקבלת החלטות בקבוצה ללא יצירת ספאם לכולם בצא'ט. שיחות וידאו לעד 32 משתתפים בקבוצה בין אם מדובר בצ'אט המשפחתי או בצ'אט של העבודה.

מקור

 

מקורות קשורים:

·        כיצד ליצור קהילה בAndroid |‏ iPhone |‏ Web

·        מרכז הלמידה על קהילות

·        מידע על קבוצת ההכרזות של קהילה

 

וואטסאפ עסקי: אם עוד לא עברתם, חבל

אתם לא צריכים להיות עצמאים או בעלי עסקים כדי להכיר את הגרסה העסקית של וואטסאפ ואם טרם עשיתם את המעבר, למאמנת הדיגיטל מיה יהלום, יש רק מילים טובות לומר על הכלי שעשוי לשפר ואף לקצר את זמן המסך שלכם בשירות הזה

 "הוואטסאפ הוא כלי המשמש את כולנו ביום יום, לשיחות עם חברים, לשיחות עם משפחה, לקוחות וספקים, ממש רשת חברתית מצומצמת. בכלי הקטן הזה לבדו או יחד עם אחיו המוצלח יותר, הוואטסאפ ביזנס, אפשר לעשות הרבה מאוד אולם מעט ארגונים ועסקים נעזרים בוואטסאפ ככלי שיווקי, ואפילו פחות נעזרים בו ככלי ניהולי וחבל", אומרת מיה יהלוםמאמנת לדיגיטל. "זה כמו להשתמש במהדק סיכות ולא לדעת שבצדו האחורי יש אפשרות מובנית להוציא סיכות שהידקת, או כמו לפתוח פחית שתיה, ולא לשים את הקשית בתוך העיגול שמיועד לההוואטסאפ הוא כלי אישי, זו דרך התקשורת הכי אישית ואינטימית שיש. ודווקא בגלל זה, הניהול והשיווק באמצעותו, באם נעשה נכון יכול להניב פירות עסיסיים, או במילים פשוטות, לידים חמים מאוד".

אז אם אתם מרגישים שאתם יודעים הכול על הוואטסאפ ה"רגיל" (ואם לא, הנה מדריך מעולה), הנה הזדמנות להכיר את הגרסה העסקית שיכולה אגב להתאים גם אם אתם שכירים. מיה יהלום עם המדריך המלא.  

 מקור


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השוואה מידענית בין יישומי AI: ג'ימיני של גוגל מול ChatGPT מול Copilot AI

  ההשוואה שערכתי בין היישומים הבאים ChatGPT Vs Gemini Vs Copilot AI נעשתה באופן מעשי לצורך יצירת תוכן באתרי האינטרנט שאני כותב ועורך בהם סק...