"הפיצ'ר
החדש מופעל בעיקר כשמדובר בשאלות שמטרתן לקבל מידע כללי. לעומת זאת, כשמחפשים איש
מקצוע, מסעדה או מוצר לרכישה – הפיצ'ר כמעט לא מופיע, והתוצאות עדיין מגיעות בצורה
המסורתית".
כך,
למשל, בחיפוש של מידע כמו "מה ההבדל בין בינה מלאכותית ללמידת מכונה?",
או "לאן כדאי לצאת לטיול?", גוגל מספקת תשובה ישירה בעזרת הבינה
המלאכותית – בלי שהמשתמש יצטרך להיכנס לאתרים.
מאז שהושק הפיצ'ר ביצעה בו החברה כמה שינויים, בהם קישורים שמוטמעים
בתוך הטקסט של הסיכום ותצוגה משופרת של הקישורים בצד המסך בדסקטופ.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה