בניגוד לגוגל שהוא אגרגטור (צובר מידע טכנולוגי ממוכן) מתפתחים כיום תפקידים של מידענים אקטיבים המשמשים בתפקיד "אגרגטורים אנושיים". כלומר , אנשים שתפקידם להתעדכן בתוכן ממקורות שונים ומגוונים, להעביר אותו דרך הפילטר שלהם
( שהוא בדרך כלל איכותי יותר ממנוע חיפוש) וזאת על מנת לסנן, למיין ולקשר למקורות המידע המשמעותיים יותר בתחומי תחום
הדעת או הנושא הנחקר.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
טקטיקה מהירה למקצוענים: שליטה באורך ועומק התשובות של ChatGPT-5
מאת : Eddie Laventman רוב המשתמשים מתלוננים שהתשובות של ChatGPT “ או קצרות מדי או חופרות מדי”. הטעות היא לחשוב שזה אקראי. אם אתם ע...

-
סקירת ספר חדש : אמיר פליישמן , לנצח דרך הרשת : איתור מתוחכם של מידע עסקי באינטרנט ליצירת יתרונות תחרותיים , הוצאת סגול, 2022 קרא ...
-
נוספו וקוטלגו ע"י תגיות (מילות מפתח) עשרות מאמרים וסקירות שהתפרסמו בתחומי מנועי החיפוש ושיטות לארגון מידע דיגיטלי בחודשיים הא...
-
תחקיר על סמך התנסות מעודכנת : עמי סלנט , מידען , איש חינוך וחוקר (יולי 2025) . התנסות רציפה בין ספטמבר 2024 ליולי 2025 .. חלק א' ...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה