ריבוי מקורות המידע
מרשתות חברתיות כגון טוויטר, פייסבוק , טאמבלר ואחרים הביא להתפתחות מנוע חיפוש
ייעודיים לחיפוש בהם . אחד ממנועי החיפוש הייעודיים האלו הוא Social Searcher
, שמחפש בו-זמנית בכמה וכמה רשתות חברתיות ומציג את הממצאים באופן מקביל בלוח
תצוגה מאוחד.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
השינוי המפתיע של רשת לינקדאין כערוץ תוכן
תחקיר ועריכה : עמי סלנט , מידען כבר כמה שנים אני חוקר את התפתחות הרשתות החברתיות בארץ ובעולם , ולאחרונה חקרתי יותר לעומק את רשת Linkedin...

-
השוואת חיפוש בין יישומי בינה מלאכותית בכמה מדדים גרסה מס' 4 המומחה למנועי חיפוש Eric Enge ערך לאחרונה בדיקה שיטתית בין יישומי ה...
-
התנסות בישום הבינה המלאכותית Gemini של גוגל בהשוואה ל- Copilot מבית מיקרוסופט הנסיין : עמי סלנט , מידען מועדי ההתנסות : ...
-
הלקט המידעני ה-16, כמו קודמיו, נועד להקנות לכם תמונת מצב מעודכנת של תחומי המידענות , ניהול התוכן , מנועי החיפוש והספריות והוא מבוסס על איסוף...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה