חפש בבלוג זה

יום רביעי, 9 בספטמבר 2020

הפורמט החדש של פייסבוק , ספטמבר 2020 – מנקודת מבט מידענית וחווית משתמש

 


חברנו יחד 3 אנשי מקצוע מתחומי המידענות , ניהול התוכן והישומים הדיגיטליים וחוויית משתמש (UX) על מנת לבחון את הגרסה החדשה של פייסבוק.

מאת : עמי סלנט , יובל ווליס , אודי סלנט

לסקירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ניסיתי את רכיב הבינה המלאכותית של BING מול הAI של גוגל ? מה המסקנות?

  עיקרי דברים • הBARD של גוגל , מבוסס בינה מלאכותית , הוא יותר מעמיק בהשוואה לBING כי הוא מתמצת בהרחבה יותר מקורות מידע בעברית ובאנגלית ...