חפש בבלוג זה

יום רביעי, 9 בספטמבר 2020

הפורמט החדש של פייסבוק , ספטמבר 2020 – מנקודת מבט מידענית וחווית משתמש

 


חברנו יחד 3 אנשי מקצוע מתחומי המידענות , ניהול התוכן והישומים הדיגיטליים וחוויית משתמש (UX) על מנת לבחון את הגרסה החדשה של פייסבוק.

מאת : עמי סלנט , יובל ווליס , אודי סלנט

לסקירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גוגל משתמשת בספרייה של 20 מיליארד סרטונים של יוטיוב כדי לאמן את מודלי הבינה המלאכותית שלה.

  יוטיוברים (יוצרי תוכן ביוטיוב)  מופתעים מכך שגוגל משתמשת בסרטונים שלהם כדי לאמן מודלים של בינה מלאכותית.   "על פי דיווח של CNBC ,...