חפש בבלוג זה

יום שישי, 11 בספטמבר 2020

מפתח נושאים (TOPICS) לקבוצת ניהול התוכן הדיגיטלי בפייסבוק (5500 חברים)



שמחים להודיע כי לאחר מרתון ארוך הצלחנו לייצור מפתח נושאים  (TOPICS)  לקבוצת ניהול התוכן הדיגיטלי בפייסבוק (5500 חברים) . תהליך העבודה כלל הערכה של אלפי פוסטים שהועלו בקבוצה במהלך השנים (מאז הקמתה ב2012) וקיטלוג אותם פוסטים שנמצאו ראויים להיכלל במפתח הנושאים .

מפתח הנוושאים נמצא בסרגל מצד ימין והוא ישמש אותנו מעתה באופן שוטף הן בקיטלוג הפוסטים החדשים והן לצורך דליית מידע מבוקרת שלכם כאן בקבוצה .

היתרון של מפתח הנושאים לעומת מנגנון החיפוש של פייסבוק בקבוצה הוא שכל אחד מהפוסטים עבר הערכה ואילו בחיפוש אתם מקבלים הרבה פוסטים לא רלבנטיים

 תהליך העבודה

דבר ראשון יצרנו מפתח נושאים אחיד, אחר כך עברנו פוסט אחרי פוסט ובדקנו אם הוא עדיין מביא תועלת מבחינה מידענית ומבחינת התובנות הפרקטיות , אם עדיין רלבנטי ובעל ערך אז שיבצנו אותו לאחד הנושאים במפתח . 

תהליך המיפתוח התבסס בחלקו על post-coordinated (שני מונחים משולבים , לדוגמא: למידה מרחוק: כלים) או  pre-coordinated ( מונח יחיד, כגון גוגל-דרייב) . 

בתהליך המיפתוח נעזרנו באינדקס נושאי המידענות וניהול התוכן שלנו באינטרנט (קישור)

כתובת קבוצת ניהול התוכן הדיגיטאלי בפייסבוק





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בעיית הירידה בחשיפה בקבוצות פייסבוק וLinkedin, אפריל 2024

  הקבוצות  בפייסבוק , במיוחד , הרגישו ירידה משמעותית בחשיפה בשנה האחרונה חשיפה אורגנית היא כמות הגולשים שנחשפו לפוסט שלך מבלי שהשקעת בכך...