חפש בבלוג זה

יום ראשון, 11 באפריל 2021

האתר החדש של Askpavel: מנקודת מבט של מידענים



עבור מידענים ומנהלי תוכן דיגיטליים בישראל , האתר , השירותים המקצועיים והבלוג של ASKPAVEL הם מקור חשוב להתעדכנות בכל נושאי מנועי החיפוש , חיפוש אורגני וקידום במנועי חיפוש .

העדכונים המקצועיים בניוזלטרים של ASKPAVEL הם מועילים מאוד מבחינת הידע המקצועי  למידענים ולמנהלי תוכן  , ולכן שמחנו לראות כי הם הקימו אתר אינטרנט חדש לחלוטין ושונה ממה שהכרנו עד כה .

בגרסה החדשה הם נתנו מקום שווה לכמה וכמה תחומים ולא רק SEO,  ונכון לעכשיו יש 6 נושאים מרכזיים שבהם הם מתמקדים, הכוונה שלהם בהמשך להוסיף לאט לאט את היתר: קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס, תוכן/קופירייטינג ושיווק דיגיטלי (כרגע כללי וכולל את כל התכנים שאין להם עדיין קטגוריה מתאימה באתר). לכל נושא יש גם צבע משלו שמופיע לאורך כל האתר.



שיפור של חווית המשתמש והנגישות

 

הם החליטו לחלק את המבנה של האתר ל-2 שכבות כדי לדבר בדיוק ל-2 סוגי הקוראים שלנו:

  • שכבת הנושאים: לכל נושא יש עמוד לובי שמרכז את כל התכנים מכל אזורי התוכן סביב אותו הנושא. למשל לובי נושא קידום אתרים מרכז חדשות, מדריכים, קורסים, סקירות, תגובות ושאלות – הכל רק על קידום אתרים.

  • שכבת סוגי התוכן: מצד שני לכל סוג תוכן יש גם עמוד לובי משל עצמו שכולל את כל הנושאים. למשל לובי מדריכים כולל את המדריכים בכל הנושאים של האתר במקום אחד.

 

אם תכנסו רגע לעמוד האודות החדש(קישור תוכלו לראות את כל הנושאים ואת כל סוגי התוכן באתר בצורה נוחה וברורה. גם בתפריט העליון זה מופיע.

לאתר החדש (קישור)

למאמר של פבל ישראלסקי אודות האתר החדש (קישור) 


האתר החדש מנקודת מבט של מידענים

החסרון יחידי מנקודת מבט מידענית באתר החדש של  ASKPAVEL   הוא  הוא העדר תגיות נושא וגם לא ניתן לחפש על פי תגיות נושא, ענן תגיות  (כמו באחד האתרים שלנו , קישור ) . למרות זאת , האתר  החדש של ASKPAVEL בנוי היטב , נוח מאוד למעקב ועדכונים , מועיל מאוד , ומומלץ גם מאוד להירשם לניוזלטרים שלהם .


מנוע החיפוש הפנימי באתר ASKPAVEL בהשווה לאתרים דומים בעולם

מנוע החיפוש של האתר האמריקאי  Search Engine Journal  יעיל יותר ממנוע החיפוש של אתר ASKPAVEL  כי הוא מאפשר את מיקוד החיפוש על פי תאריכים , טווח תאריכים , וקטגוריות נושאים . 

  

באתר האינטרנטsearchengineland.com   בארה"ב , פריסת שכבות התוכן דומה וגם שם מנוע החיפוש באתר אינו מאפשר מיקוד על פי קטגוריות או או תאריכים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השוואה מידענית בין יישומי AI: ג'ימיני של גוגל מול ChatGPT מול Copilot AI

  ההשוואה שערכתי בין היישומים הבאים ChatGPT Vs Gemini Vs Copilot AI נעשתה באופן מעשי לצורך יצירת תוכן באתרי האינטרנט שאני כותב ועורך בהם סק...