ההאשטגים ברשת האינסטגראם חשובים לא רק לדליית המידע אלא גם לחשיפה
של הפוסטים שלכם באינסטגרם , כך כותבת Kristi Hines במאמר חדש באתר
האינטרנט הסמכותי Search Engine Journal
האשטאגים (הטקסטים המופיעים אחרי הסימן #) הם למעשה תגיות
נושא הניתנות להקלקה, ותפקידן בין היתר הוא לקטלג כל פוסט ולשייך אותו
למאגר של פוסטים הקשורים לאותו הנושא. שימוש נכון בהאשטאגים יסייע לפוסטים שלך להגיע
לקהל יעד רלוונטי בצורה אורגנית.
Hashtags
יכולים לעזור לך להגיע לאנשים שאולי לא עוקבים אחרי החשבון שלך באינסטגרם, אבל כן
עוקבים אחר האשטאגים ספציפיים. כל מה שאתה יכול לעשות כדי להגביר את הנראות
האורגנית שלך הוא קריטי והשימוש ב
Hashtags בכל פוסט הוא לכן חיוני .
אינסטגרם מאפשרת לך להציג את הפוסטים המובילים והפוסטים האחרונים
של האשטאג. אתה יכול גם לעקוב אחר hashtags כדי לקבל
את הפוסטים המובילים בפיד החדשות שלך.
מומחי Quintly ניתחו 5.4 מיליון פוסטים באינסטגרם ומצאו
של-35.2% היו 1-3 האשטאגים, ל-23.1% היו 4-10 האשטאגים ול-12.1% היו 10 או יותר.
יותר מדי האשטגים אותם משבצים בפוסט , מתברר , אינם מועילים . מחקר של Mention
& HubSpot מצא כי המעורבות של העוקבים ירדה בפוסטים עם שמונה או
יותר hashtags בהשוואה לפוסטים עם hashtag אחד בלבד.
אפליקציות כמו Hashtag Expert
מאפשרות לך לחפש את ההאשטאגים הטובים ביותר באינסטגרם. האפליקציה תציג לכם את ההאשטאגים הרלוונטיים והפופולריים ביותר הקשורים
לחיפוש שלך. אתם יכולים לגרום לאפליקציה לבחור אוטומטית את ההאשטאגים המובילים או
לבחור ידנית עד 30 hashtags מההצעות שלהם.
למאמר המלא באתר
האינטרנט הסמכותי Search Engine Journal
ועכשיו נעבור למאמר שאני
כתבתי לפני שנה בנושא
כלי
עזר לגיבוש אסטרטגיות חיפוש באינסטגראם באמצעות האשטגים
פוסטים שכוללים לפחות האשטאג אחד מקבלים בממוצע 12.6% יותר מעורבות
מפוסטים בלי האשטאג.
כלי עזר לניהול האשטגים
בעזרת כלים
כמו hashtagify.me או ritetag.com ניתן לבדוק את רמת הפופולריות של האשטאגים, למצוא האשטגים נוספים
הקשורים לאותו הנושא ולמצוא מאגרי האשטאגים לשימוש חופשי.
בנוסף, האשטאג מסייע במיתוג הארגון או העסק. לדוגמה, אפשר ליצור
פינה קבועה בעמוד ולתייג אותה באמצעות האשטאג ייחודי. בדרך הזאת ייווצר עמוד שבו
ירוכזו כל הפוסטים הקשורים לתגית הזאת.
בפייסבוק ניתן עקרונית גם להשתמש בהאשטגים , אבל 98% מהפוסטים כלל לא נעזרים בהאשטגים
ולכן איתור המידע בפייסבוק הוא תמיד בעייתי ולקוי.
הערת
הנסיין : כמידען
ומנהל תוכן דיגיטלי כלי העזר הכי שימושי מבחינתי ליצירת רשימת חיפוש באינסטגרם
עפ"י האשטגים הוא hashtagify.me
קישור
ישיר לכלי העזר המעולה hashtagify.me
וגם :
HashTagsForLikes:
Hashtag
עקביות ושיטתיות נדרשת
ביצירת ההשטאגים
כאשר אתם משתמשים בהאשטגים בתיאור שלכם בפוסט, היתרון הוא שאתם
יכולים לחזור ולערוך מאוחר יותר כדי להסיר Hashtags או להוסיף חדשים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה