חפש בבלוג זה

יום חמישי, 11 בנובמבר 2021

היעילות של ההאשטגים באינסטגראם : מחקרים וכלי עזר לדליית המידע

 


ההאשטגים ברשת האינסטגראם חשובים לא רק לדליית המידע אלא גם לחשיפה של הפוסטים שלכם באינסטגרם , כך כותבת
Kristi Hines במאמר חדש באתר האינטרנט הסמכותי  Search Engine Journal

האשטאגים (הטקסטים המופיעים אחרי הסימן #) הם למעשה תגיות נושא הניתנות להקלקה, ותפקידן בין היתר הוא לקטלג כל פוסט ולשייך אותו למאגר של פוסטים הקשורים לאותו הנושא. שימוש נכון בהאשטאגים יסייע לפוסטים שלך להגיע לקהל יעד רלוונטי בצורה אורגנית.

Hashtags יכולים לעזור לך להגיע לאנשים שאולי לא עוקבים אחרי החשבון שלך באינסטגרם, אבל כן עוקבים אחר האשטאגים ספציפיים. כל מה שאתה יכול לעשות כדי להגביר את הנראות האורגנית שלך הוא קריטי והשימוש ב Hashtags בכל פוסט הוא לכן חיוני .

אינסטגרם מאפשרת לך להציג את הפוסטים המובילים והפוסטים האחרונים של האשטאג. אתה יכול גם לעקוב אחר hashtags כדי לקבל את הפוסטים המובילים בפיד החדשות שלך.

מומחי Quintly  ניתחו 5.4 מיליון פוסטים באינסטגרם ומצאו של-35.2% היו 1-3 האשטאגים, ל-23.1% היו 4-10 האשטאגים ול-12.1% היו 10 או יותר.

יותר מדי האשטגים אותם משבצים בפוסט , מתברר , אינם מועילים . מחקר של Mention & HubSpot מצא כי המעורבות  של העוקבים ירדה בפוסטים עם שמונה או יותר hashtags בהשוואה לפוסטים עם hashtag אחד בלבד.

 


אפליקציות כמו Hashtag Expert מאפשרות לך לחפש את ההאשטאגים הטובים ביותר באינסטגרם. האפליקציה תציג לכם את ההאשטאגים הרלוונטיים והפופולריים ביותר הקשורים לחיפוש שלך. אתם יכולים לגרום לאפליקציה לבחור אוטומטית את ההאשטאגים המובילים או לבחור ידנית עד 30 hashtags מההצעות שלהם.

למאמר המלא באתר האינטרנט הסמכותי  Search Engine Journal

 How To Use Hashtags On Instagram: Everything You Need To Know

 

ועכשיו נעבור למאמר שאני כתבתי לפני שנה בנושא

כלי עזר לגיבוש אסטרטגיות חיפוש באינסטגראם באמצעות האשטגים


פוסטים שכוללים לפחות האשטאג אחד מקבלים בממוצע 12.6% יותר מעורבות מפוסטים בלי האשטאג.

 

כלי עזר לניהול האשטגים

 

בעזרת כלים כמו hashtagify.me או ritetag.com ניתן לבדוק את רמת הפופולריות של האשטאגים, למצוא האשטגים נוספים הקשורים לאותו הנושא ולמצוא מאגרי האשטאגים לשימוש חופשי.

 

בנוסף, האשטאג מסייע במיתוג הארגון או העסק. לדוגמה, אפשר ליצור פינה קבועה בעמוד ולתייג אותה באמצעות האשטאג ייחודי. בדרך הזאת ייווצר עמוד שבו ירוכזו כל הפוסטים הקשורים לתגית הזאת

מקור

בפייסבוק ניתן עקרונית גם להשתמש בהאשטגים , אבל 98% מהפוסטים כלל לא נעזרים בהאשטגים ולכן איתור המידע בפייסבוק הוא תמיד בעייתי ולקוי.

 

הערת הנסיין : כמידען ומנהל תוכן דיגיטלי כלי העזר הכי שימושי מבחינתי ליצירת רשימת חיפוש באינסטגרם עפ"י האשטגים הוא hashtagify.me

 

קישור ישיר לכלי העזר המעולה  hashtagify.me

 כלי עזר מועיל נוסף שאני משתמש בו הוא  All-hashtag.com

 

וגם :

HashTagsForLikes: Hashtag

 

ritetag.com

 ראו גם :

 The 21 Best Tools for Instagram Hashtags – Generators, Search Engines, Apps, Websites & More

 

עקביות ושיטתיות נדרשת ביצירת ההשטאגים

כאשר אתם משתמשים בהאשטגים בתיאור שלכם בפוסט, היתרון הוא שאתם יכולים לחזור ולערוך מאוחר יותר כדי להסיר Hashtags או להוסיף חדשים.

 חלק מכותבי הפוסטים באינסטגרם בוחרים לכלול האשטאג חזק אחד בתיאור ולהוסיף כמה האשטאגים נוספים בתגובה.

בעת שימוש בהאשטגים, קחו בחשבון לאיזה קהל אתה מנסים להגיע. האשטגים לא נועדו על מנת להשיג לייקים אלא לגבש ולבנות קהל יעד מוגדר.  ואם אתם מנסים לבנות קהל יעד , עדיף להיות  להיות עקבי ביצירת ההשטגים , לכן ממולץ כי  תכינו לך רשימת השטאגים בהם אתם נוהגים להשתמש קבוע , כמו , לדוגמא, בעבודתם של מידענים המכינים רשימת מילות מפתח לשימוש עקבי בעת הקמת מאגר מידע או משתמשים בתיזראוס ( אגרון מילות מפתח )  .

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השוואה מידענית בין יישומי AI: ג'ימיני של גוגל מול ChatGPT מול Copilot AI

  ההשוואה שערכתי בין היישומים הבאים ChatGPT Vs Gemini Vs Copilot AI נעשתה באופן מעשי לצורך יצירת תוכן באתרי האינטרנט שאני כותב ועורך בהם סק...