חפש בבלוג זה

יום חמישי, 2 ביוני 2022

קהילות טוויטר : תמונת מצב מאי 2002

 


טוויטר הוסיפה דרך חדשה לעורר יותר מעורבות בתוך קהילות, עם היכולת של מנהלי קהילה להצמיד ציוצים בראש לשונית קהילה.

טוויטר הסבירה :

"חלק מהציוצים ראויים לאור הזרקורים, וזו הסיבה שמגשרים (מנהלי תוכן)  ומנהלי קהילות  יכולים כעת להצמיד את ציוצי הקהילה שלהם לראש הקהילה ."

האפשרות יכולה לעזור לעורר מעורבות ממוקדת יותר בקהילות הטוויטר ."

 מקור

 

רקע

טוויטר (Twitter) ממשיכה להציג פיצ’רים חדשים לפלטפורמה שלה, ומשיקה פלטפורמת קהילות (Communities) חדשה המאפשרת למשתמשים ליצור קהילה פרטית ולצייץ רק לחברי הקהילה במקום לכלל המשתמשים. בנוסף, החברה הפעילה את פיצ’ר התגובות החדש עם 5 תגובות אמוג’י המצטרפות לאפשרות הלייק הרגילה, שזמינה כרגע באופן מוגבל למשתמשים בטורקיה.

אפשרות הקהילות החדשה של טוויטר משנה את אחד הדברים הבסיסיים ביותר בעבור הפלטפורמה, הוא קהל היעד של הציוצים, עם יצירה של מרחב חדש בעבור משתמשים בעלי עניין משותף. בעוד שעד היום רק העוקבים של המשתמש ראו ציוצים שאינם פומביים, בעזרת הקהילות משתמשים יוכלו לפרסם ציוצים שיהיו מיועדים לחברי הקהילה בלבד.

בדומה לקהילות בפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק, רדיט ועוד, לכל קהילה יהיו מנהלים שיוכלו להזמין אנשים להצטרף להקהילה או לסלק אותם ממנה במידה והם עברו על החוקים שלה, כאשר בשלב הנוכחי מ

פיצ’ר הקהילות החדש של טוויטר נמצא עדיין בשלב ניסיוני, משתמשים יוכלו להצטרף לקהילות חדשות רק בהזמנה של מנהל בקבוצה או חברים קיימים בה, כאשר לאחר ההצטרפות הם יוכלו להזמין עד 5 משתמשים אחרים.דובר במספר קהילות מצומצם אליהם ניתן להיכנס בהזמנה בלבד.

מקור

 

דוגמא לקהילת מזג אוויר ואקלים בטוויטר בה אני חבר



בקרוב תיפתח קהילה חדשה בטוויטר בניהולי בנושא למידה מקוונת ולמידה מרחוק בטוויטר

ראו גם :

About Communities on Twitter - Twitter Help Center

 וגם :

https://twitter.com/hiCommunities

 וגם:

How to Create Your Own Twitter Community in 3 Simple Steps

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לקט nידעני מס' 18 , 27 למרץ 2024

הלקט המידעני ה-18, כמו קודמיו, נועד להקנות לכם תמונת מצב מעודכנת של תחומי המידענות , ניהול התוכן , מנועי החיפוש והספריות והוא מבוסס על איסוף...