אנשי הפיתוח של גוגל חיזקו בשנה האחרונה את מנגנון החיפוש החברתי (Social Search) שמחזיר לנו תוצאות חיפוש מהקשרים של רשתות חברתיות.
למרות האתגרים: עסקי החיפוש של גוגל פורחים יותר מתמיד מנוע החיפוש של גוגל רשם גידול של 10% בהכנסות ברבעון הראשון • זאת בניגוד לתחזיות המוקד...
תוכל להסביר מה הכוונה ב"החיפוש יתמקד בתוצאות של מדיה חברתית"?
השבמחקבדיקת הדוגמה שבפוסט מביאה כמעט מיליון תוצאות ורק שתי תוצאות ראשונות הן מפייסבוק. כלומר זה לא באמת *מתמקד* בלהביא תוצאות משם, אחרת היה אמור להביא הרבה יותר תוצאות, לא?
אגב, תמיד נהגתי להוסיף את המילה facebook כשרציתי לכוון את גוגל להביא לי תוצאות מפייסבוק וזה עושה את אותה עבודה בדיוק (מביא רק שתי תוצאות) עם ה-@ ובלעדיו כך שלכאורה לא ברור מה השתנה/השתפר