אנשי הפיתוח של גוגל חיזקו בשנה האחרונה את מנגנון החיפוש החברתי (Social Search) שמחזיר לנו תוצאות חיפוש מהקשרים של רשתות חברתיות.
בעוד שמנועי חיפוש מסורתיים פועלים בדרך כלל כתווך ישיר לאיחזור מידע של תוכן מקצועי ואיכותי אחר, כלי חיפוש גנרטיביים מבוססי בינה מלאכותי...
תוכל להסביר מה הכוונה ב"החיפוש יתמקד בתוצאות של מדיה חברתית"?
השבמחקבדיקת הדוגמה שבפוסט מביאה כמעט מיליון תוצאות ורק שתי תוצאות ראשונות הן מפייסבוק. כלומר זה לא באמת *מתמקד* בלהביא תוצאות משם, אחרת היה אמור להביא הרבה יותר תוצאות, לא?
אגב, תמיד נהגתי להוסיף את המילה facebook כשרציתי לכוון את גוגל להביא לי תוצאות מפייסבוק וזה עושה את אותה עבודה בדיוק (מביא רק שתי תוצאות) עם ה-@ ובלעדיו כך שלכאורה לא ברור מה השתנה/השתפר