חפש בבלוג זה

יום רביעי, 14 בדצמבר 2022

אסטרטגיות חיפוש במנוע החיפש של גוגל לגבי רשתות חברתיות

 

 אנשי הפיתוח של גוגל חיזקו בשנה האחרונה את מנגנון החיפוש החברתי (Social Search)  שמחזיר לנו תוצאות חיפוש מהקשרים של רשתות חברתיות.  

 

אם אתם רוצים שהחיפוש שלכם יתמקד בתוצאות של מדיה חברתית, השתמשו באופרטור החיפוש @.

 

כתבו את שאילתת החיפוש שלכם והצמידו מייד אחריה את שם הרשת החברתית עם סימן ה"שטרודל לפניה".  למשל,  @Twitter or @Facebook כדי למצוא תוצאות חיפוש מאתרי מדיה חברתית אלה.

 

ניתן גם לנסח שאילתת חיפוש בוליאנית , כלומר חיתוך בין כמה נושאי חיפוש והגבלה לרשת חברתית מסויימת (דוגמא מס' 3 , בהמשך)

 

מקור

 

דוגמאות מדגימות לשאילות החיפוש :

 

דוגמא מס' 3 : שאילתא עם אופראטור בוליאני 

 

תודה ל: Jonathan Hatzbani

 


תגובה 1:

  1. תוכל להסביר מה הכוונה ב"החיפוש יתמקד בתוצאות של מדיה חברתית"?
    בדיקת הדוגמה שבפוסט מביאה כמעט מיליון תוצאות ורק שתי תוצאות ראשונות הן מפייסבוק. כלומר זה לא באמת *מתמקד* בלהביא תוצאות משם, אחרת היה אמור להביא הרבה יותר תוצאות, לא?
    אגב, תמיד נהגתי להוסיף את המילה facebook כשרציתי לכוון את גוגל להביא לי תוצאות מפייסבוק וזה עושה את אותה עבודה בדיוק (מביא רק שתי תוצאות) עם ה-@ ובלעדיו כך שלכאורה לא ברור מה השתנה/השתפר

    השבמחק

השוואה מידענית בין יישומי AI: ג'ימיני של גוגל מול ChatGPT מול Copilot AI

  ההשוואה שערכתי בין היישומים הבאים ChatGPT Vs Gemini Vs Copilot AI נעשתה באופן מעשי לצורך יצירת תוכן באתרי האינטרנט שאני כותב ועורך בהם סק...