חפש בבלוג זה

יום שלישי, 21 במרץ 2023

איתור מסמכים של מרכז המחקר והמידע של הכנסת

 

במאגר המסמכים נכללים אלפי מסמכים שנכתבו מיום הקמתו של מרכז המחקר והמידע של הכנסת, בדצמבר 1999, ועד היום. תאריך הכתיבה מופיע על המסמך.

מערכת איחזורהמידע ( חיפוש) מאד יעילה :

1.    חיפוש לפי נושאים

2.    חיפוש מתקדם

 כך נראה החיפוש המתקדם באתר:

 


קישור

ראו גם: 

איתור מסמכים בנושאי חינוך  של מרכז המחקר והמידע של הכנסת ( קישור )

 

גילוי נאות : בין השנים 2019-2002 אני הייתי היועץ של הכנסת לנושאי איחזור מידע ומערכות חיפוש מידע

רקע

מרכז המחקר והמידע (ממ"מ) הוא גוף מחקר הפועל בכנסת על מנת לספק לחברי הכנסת ולוועדותיה מידע אובייקטיבי ובלתי תלוי הדרוש להם לשם עבודתם. בהיעדרו של מידע כזה, תלויים חברי הכנסת והוועדות במידע המתקבל ממשרדי הממשלה ומשדלנים, שעשוי להיות מוטה לכיוון אינטרס מסוים.

המרכז מספק נתונים, מסמכי רקע, מסמכים ומחקרים מקיפים. מטרת המסמכים לעבד ולנתח נתונים בנושאים הנמצאים על סדר יומם של הכנסת, ועדותיה וחבריה, על פי דרישה או באופן יזום. מרכז המחקר והמידע מכין סקירות, השוואות בינלאומיות, מסמכים כלכליים ואומדני עלות של הצעות חוק המונחות על שולחן הכנסת. כמו כן, מבצע המרכז מעת לעת מעקב אחר יישומם של חוקים שהתקבלו בכנסת.

במרכז מחלקה לפיקוח תקציבי וארבעה צוותים רב-תחומיים, החוקרים סוגיות בנושאים שונים. חוקרי המרכז מנפיקים כ-300 דו"חות בשנה, שנערכים לפי בקשת הח"כים או ועדות הכנסת.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השוואה מידענית בין יישומי AI: ג'ימיני של גוגל מול ChatGPT מול Copilot AI

  ההשוואה שערכתי בין היישומים הבאים ChatGPT Vs Gemini Vs Copilot AI נעשתה באופן מעשי לצורך יצירת תוכן באתרי האינטרנט שאני כותב ועורך בהם סק...