חפש בבלוג זה

יום רביעי, 29 במאי 2024

הרשת החברתית Threads: תמונת מצב , מאי 2024

 


הרשת החברתית Threads הפכה לשחקן משמעותי יותר בנוף המדיה החברתית

מספרי המשתמשים העדכניים ביותר מציגים אבן דרך משמעותית עבור הרשת החברתית Threads: הרשת חצתה כבר את תקרת  150 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, לפי Meta.

טווח החשיפה האורגנית והמעורבות של רשת Threads גבוהים יחסית , ואתם נחשפים להרבה יותר פוסטים מעניינים של אלו במעקב על ידכם . ההערכה היא שהחשיפה האורגנית רשת Threads היא בסביבות 40% לעומת 4% בפייסבוק ו2% בטוויטר.

יתרון מרכזי אחד שיש ל-Threads על פני טוויטר הוא שמגבלת התווים ל-Threads היא 500, בעוד שב-Twitter המגבלה היא רק 280. תכונה זו מבדילה את Threads מטוויטר ומספקת למשתמשים אפשרות נרחבת להביע את עצמם.

Threads מעדכנת ללא הרף את הפונקציונליות של האפליקציה מבוססת הדפדפן שלה,

אלו חדשות טובות לתחום המדיה החברתית מכיוון שאלון מאסק ו-X  ( רשת טוויטר )  ומנהלי הרשת  שלו פונים למשתמשים המעדיפים דיאלוג פוליטי ומדיניות חוץ , וישנו חלק לא מבוטל של משתמשים שמעדיפים מרחב מקוון רגוע  ומסקרן יותר לדון בכל השאר.

 אדם מוסרי , מנהל הפיתוח של רשת Threads וגם הנהלת פייסבוק חוזרים ומדגישים כי רשת Threads שואפת להפוך ל"מרחב חיובי ויצירתי" שבו אנשים יכולים פשוט להביע את הרעיונות ותחומי העניין שלהם לגבי נושאים מעניינים יותר מפוליטיקה ומדיניות חוץ,  ואני אחד מבניהם (קישור לדף שלי)

שיפור מערכות החיפוש

Threads שילבה מסנן חיפוש 'אחרונים'

ניתן גם לבצע חיפוש מורכב בפקודות מבוססות לוגיקה בוליאנית .


כאשר משתמשים מחפשים משהו ב-Threads, הם יראו שני לחצנים: Top ו-Recent. בעוד Top יציג פוסטים שהוצעו על ידי האלגוריתם, Recent יציג את כל הפוסטים שתואמים לחיפוש הזה בסדר שהם פורסמו. זה אמור להקל על המשתמשים ליצור אינטראקציה עם אחרים... 

 

פיתוח DASHBOARD (לוח מחוונים)



אנשי הפיתוח של רשת Threads החלו לאחרונה לפתח ממשק חדש עבור גרסת האינטרנט שלו הדומה מאוד ל-TweetDeck. הוא כולל מספר עמודות הניתנות להתאמה אישית ועדכוני פוסט בזמן אמת.

מקור

 בדרך למיליארד משתמשים:  ת'רדס של מטא ממשיכה לצמוח

 על פי הערכות מחברת המחקר Apptopia, לפלטפורמה Threads  של מטא יש יותר משתמשים יומיים בארצות הברית מאשר לרשת טוויטר ( X) , כך דיווח Business Insider מוקדם יותר השבוע .

 מקור  נון בן שושן - כתב טכנולוגיה)

 ראו גם:

איך נרשמים לThreads?

 

החיבור לת’רדס מתבצע דרך חשבון האינסטגרם שלכם באתר Threads.net או האפליקציה ,Threads אותה תוכלו להוריד מחנויות האפליקציות. בזמן הרישום תוכלו  לייבא משם את הביו ורשימת הקישורים שלכם. נכון להיום לא ניתן לפתוח חשבון עצמאי בת’רדס.

לאחר מכן תצטרכו לבחור האם ליצור פרופיל ציבורי שכל אחד יוכל לראות את הפוסטים שלו, או לפרופיל פרטי שרק מי שעוקב אחריכם יוכל לראות.

בשלב הבא ת’רדס תשלוף את רשימת האנשים שאתם עוקבים אחריהם באינסטגרם ותציע לכם לעקוב אחריהם גם כאן. שימו לב שלא כולם בהכרח פתחו חשבון גם בת’רדס, אבל אם הם יעשו זאת, תתחילו לעקוב אחריהם באופן אוטומטי..

הממשק


הממשק של Threads דומה מאוד לזה של טוויטר רק פחות צפוף ועמוס (לפחות כרגע).

בראש האתר / אפליקציה תוכלו לכתוב את הפוסט שלכם  באורך של עד 500 תווים. לכל פוסט תוכלו להוסיף סרטון, גיפ (אנימציה קצרה) דרך מנוע חיפוש גיפים (כמו ברוב הרשתות האחרות), תיוג (#), או אפילו סקר אם תרצו בכך.

עוד אפשרות סופר שימושית היא להוסיף פוסט נוסף ישירות מתחת לפוסט (מכאן המילה “שרשור”).

ברשימת האייקונים למעלה (באתר) או למטה (באפליקציה)  תוכלו לראות מלבד קישור לעמוד הבית, חיפוש וקיצור ליצירת פוסט חדש גם את כפתור הלב שייתן לכם מידע על נתוני השימוש שלכם.

  • מי עוקב אחריכם?
  • מה ענה לפוסטים שלכם
  • מי הזכיר אתכם
  • מי ציטט אתכם
  • מי הדביק מחדש פוסט שלכם
  • אילו אינטראקציות שלכם עברו וולידציה. לרוב אלו אינטראקציות עם משתמשים מאומתים.

לסיכום – במה טוויטר / X שונה מThreads?

אם נסכם, יש כמה וכמה הבדלים בין X  לבין ת’רדס:



תוכן בעייתי: למרבה הצער, לאחר המיתוג מחדש של טוויטר, הרשת הפכה כמעט בין לילה ועל פי חזונו של איילון מאסק למקום בו כל אחד יכול להגיד כל דבר מופרע שעומד לו על קצה הלשון, כולל הערות אנטישמיות וגזעניות.

 Threads  לעומת זאת אמורה להיות רשת מפוקחת יותר. לא בטוח שזה יעבוד לטווח הרחוק, אבל כרגע זה מקום שרוב המשתמשים ירגישו בו נוח יותר

קהל היעד: רשת טוויטר  היא רשת טרנדית יותר. לדוגמה, הרבה מן המשתמשים בה הם פוליטיקאים שרוצים להדהד את המסרים הפוליטיים שלהם. לעומת זאת, ת’רדס היא רשת שבה מושם דגש על שיחות בין משתמשים (גם האלגוריתם דוחף לכך).

אורך הפוסטים: X מגבילה את אורך הפוסטים הבודדים ל-280 תווים (פעם 140). ת’רדס התחילה ישר עם 500

פרסומות: נכון להיום אין מודעות בת’רדס, למרות שסביר מאוד שכמו עם שאר המוצרים של מטא, גם זה ישתנה מתישהו (הפוסט הזה נכתב באמצע 2024).

סגנון העיצוב ומורכבות הממשק:  טוויטר (X)  עמוסה מאוד. לעומת זאת, ת’רדס מורכבת כרגע מממשק מינימלי ובהיר (למרות שאפשר גם לשנות את האפליקציה למצב כהה / לילה). אם אתם אוהבים להשתמש בקרוסלה (אוסף) של תמונות, ב-Threads הן מובדלות טוב יותר משאר הפוסטים.

מקור

ראו גם :

הרשת החברתית ת'רדס, תמונת מצב יולי 2023

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ניהול ידע ארגוני באמצעות Claude.ai

  מאת: Uri Eliabayev   עוד פיצ'ר חשוב מאוד נחת עכשיו בקלוד: פרויקטים. אתם יכולים עכשיו לעבוד על פרויקט מוגדר ולהכניס לשם קבצים, יד...